Pages

Monday, February 7, 2011

Birthday party at my aunty's house

Hello my friends,...kali ni aisyah nak cerita pasal birthday party budak lelaki berbaju hitam tu dalam gambar yang tengah menari lagu nobody tuhh,nama dia uzair dengan birthday adik aisyah yang nombor 2,adlina.Best gilerr!!!!sampai aisyah demam lah keesokan harinya...harI ini pun ada juga sikit sikit demam tapi dah makin ok .Party ni hari sabtu minggu lepas [5.01.2011].

Keknya memang delicious sungguh.Adlina punya kek is carrot kek.my mum buat.Sedap gilerr!!!Setaraf kek secret recipe.Lepas tu mama buat cupcake gambar cartoon toy story.yang sebelah tu pula cake secret recipe .the cake's flavour is macadamia.

this the cupcakes that my mum made.it's so delicious and cute . Cupcake ni gambar cartoon toy story dan ada dua colour ada warna pink and biru.

Makanan memang banyak masa tu.ada lasagna,ayam panggang,mash potato,salad,udang bakar,marsmallow yang telah dibakar juga.Hampir semua makanan yang ada dibakar

ini pula gambar Adlina dengan Jayjay tiup candle.

Potong kek la..

ni pulak diaorang menari lagu 'nobody' kelakar and best sangat .

diaorang menari sebiji macam dalam video 'Wonder girls" best laa....

Best la...

Lepas tu activity yang best sekali adalah masa budak lelaki 2 orang dalam gambar tu menari. Actually both of them are my cousins yang baju hitam tu semua dah tahu kan nama dia uzair fasha.umur dia 10 tahun dan dia montek macam adlina tu. Abang dia pulak,yang baju biru tu nama ezqil fasha  . Kalau semua kawan kawan nak tahu dia sama tinggi dengan adik dia tau!!

Kebanyakan belon berisi helium,betul tak??betul...so,bila kita sedut helium tu dalam keadaan tahan nafas lepas tu kita cakap bunyi dia macam....chipmunk!!cute bunyinya.Itulah yang kita orang buat masa party tu.aisyah pun try and memang kelakar lah...rasa macam nak buat lagi.tapi memang best gilerr lah party tu.Pendek cerita syok gilerr lahh!!

No comments:

Post a Comment